2013. december 27., péntek

Karácsonyi ajándékaim 2013

Sajnos vége a karácsonynak, ezért itt az ideje, hogy megmutassam mit kaptam karácsonyra :) Elég sok mindent kaptam, szóval kezdjük :)

Vampire Knight Manga

Ahw..*-* Imádom :) Nem tudok róla mást mondani. Aki szereti a vámpíros történeteket, annak ajánlom. Én az 5. kötetet kaptam meg, ha ti sem tudjátok megszerezni az első részt, indavideón szinkronos animében meg tudjátok nézni.
2000 ft-ba került.
(az a Zsebkendő a könyvjelzőm)










Angry Birds Pendrive
Nagyon szeretem az angry birds-t, és személyes kedvencem a zöld malac :) Amikor megláttam, tudtam, mi lesz a sorsa. kicsit drága volt, 4000 ft, de nekem nagyon tetszett, és karácsonyi ajándék volt (mert csak úgy nem vettem volna meg).
4 Gb-os.







Fejhallgató mikrofonnal
Nekem laptopom van, ezért amikor tönkrement a mikrofonja nem tudtam vele mit kezdeni. Drágább lett volna megcsináltatni, mint ha veszek egy "külső"t.
Ezért kaptam egy Genius fehallgatót, amihez van mikrofon. Ez 3000 ft-ba került.
A mikrofonja agyon jó, tiszta, egy kis recsegés sem hallatszik, a füles része pedig párnázott, és  agyon kényelmes.





színjátszó illatgyertya
(kicsit megcsúszott a kezem bocsi, de csak most vettem észre)
Már tavaly is szerettem volna ilyet, de akkor még se lehetőségünk, se pénzünk nem volt rá, de idén megkaptam. Almás-fahéjas illatú, és a külsején jégkorcsolyázó emberek vannak (ha jól látom)
Ez a Dm-ből van.







Parfüm és dezodor
Magic Girl - La Rive
Az illata nagyon finom, édes illat, a dezodor is jó illatú, bár a parfüm sokkal jobb szerintem. a Parfüm 90 ml-es, elég sok van benne, a dezodor pedig 120 ml-es.
Ez is a Dm-ből van.







Pénztárca
A régi pénztárcám már (nem túlzok) már esett széjjel, és olyan volt mintha az anyaga elért volna.
Ez a pénztárca az oriflame-től van, és nagyon praktikus nem foglal sok helyet, és én nagyon szeretem :)
ilyen belülről :)













The Sims 3
Régen nagyon sokat játszottam a facebookos Sims-el, ezért (Anya almondása szerint) vette meg nekem a Sims 3-at. még nem rég ót van meg, de már annyit játszottam vele, hogy 2 karakter életét végigvittem.
Egy baj van csak vele: Nem lehet abbahagyni. Mindig van tennivaló, és amikor már ki szeretnél lépni, ég történik valami, és ezért nem lépsz ki. (Tapasztalatból mondom).
Ez (ha jól tudom) 4000 ft volt a Tesco-ban.




Éneklő rénszarvas
A legcukibb ajándék, amit valaha kaptam. Ez a rénszarvas a Jinge Bells Rock-ot énekli, és még tátog is hozzá. Annyira Cukiii :) <3
Ez a JYSK-ből van, és 3500 ft volt.










Sál

Ezt a sálat a nagynénémtől kaptam, ő készítette. Nagyon szép, és meleg.










Éééés sok csokii <3

Ez persze nem az összes a többi "eltűnt" :DD














BARÁTOKTÓL KAPOTT AJÁNDÉKOK:

Plüss fehértigris csokival
Erről nem tudok mit mondani... nagyon aranyos :)












rénszarvas "szobor"
Ez egy nagyon aranyos kis szobrocska, amit egy barátnőmtől kaptam. :)











Angyalka
Ezt az angyalkát egy barátomtól kaptam. Ez egy karácsonyfadísz, de én az ágyam felé akasztottam, hogy mindig emlékezzek rá :)










Ezeket kaptam, mindegyiknek nagyon örülök, és köszönöm :)
Írjátok le ti is kommentben, ti mit kaptatok karácsonyra!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése