2013. december 21., szombat

A nagy szaloncukor-teszt

Sziasztok! Gondolom sokan voltatom már úgy, hogy polc előtt álltok, de nem tudtátok eldönteni, hogy melyik szaloncukrot válasszátok, Hát én leírom, az én véleményemet róluk, és mindegyiket pontozom :)


1, Zselés szaloncukor

Ki ne ismerné a jó régi zselés szaloncukrot? Nekem személy szerint ő a kedvencem, de sokan utálják.
Az íze (Szerintem)eléggé különleges, nem tudom semmihez hasonlítani. Talán a sima kicsit gyümölcsös beütésű, de a Tescóban már láttam külön körtésnek ízesített zselés szaloncukrot. Róla nem tudok többet mondani. 10-ből 8 pont :)

2, Banános szaloncukor

Kövezzetek meg, de ezt utálom a legjobban. Az íze még csak nem is közelít a banánéhoz, hanem ilyen nagyon édes..ahh, inkább haggyuk.
Persze ez is egyénfüggő, de és úgy vagyok vele, hogyha valamire van egy íz írva, akkor legalább hasonlítson rá.. hát ez ennél nem nagyon (sőt semennyire sem) sikerült. 10-ből 0.5 pont.

3,Joghurtos szaloncukor

Hát igen, ebből is milllió+1 ízesítés van, a banánosat most is haggyuk. Az epres kifejezetten finom, bár szerintem (sőt, biztos) epret, sőt még epersűrítményt se látott soha életében. De ettől függetlenül 10 Pontból kap 9-et :)

4, Gumicukor-szaloncukor

Ahw.. *-*. Nem tudom, hogy ez új-e, de én most akadtam rá, és azóta favorit. Annyira finom, és különleges... 10-ből 10 <3









5,Gesztenyés szaloncukor
Teljesen korrekt, gesztenye íze van. Szerintem finom. 10-ből 9.5 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése