2013. december 14., szombat

Ajánló

Sziasztok! Ma egy rendkívüli poszttal jöttem, amilyen még nem volt :)
Ma, szeretném nektek ajánlani a Mondo magazint. Tudom, ez egy ilyen Anime mániásoknak szóló magazin, de kellemesen csalódtam benne. Én is szeretem az Animéket, de nem olyan fanatikus módon, csak néha megnézek 1-1et. De ezt a magazint még azoknak is Ajánlanám, akik annyira nincsenek oda érte.
Persze sok animés dolog van benne, de (a Decemberi számban) találkozhatunk a fagyöngy alatt csókolózás történetével, Divattervezőkkel és ruháikkal, trendekkel és videójáték ajánlóval, valamint a mostani számban még egy ajándék naptárat és óriásposztert is kapunk.
Nekem nagyon tetszik ez a magazin, ha gondoljátok, vegyétek meg, hogy ti it megbizonyosdhassatok róla.
Az ára kicsit magas, 790 ft, de (véleményem szerint) megéri.
Facebook Oldaluk : https://www.facebook.com/mondomagazin
Remélem tudtam nektek segíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése