2014. július 12., szombat

Pink Panda kívánságlistám

Sziasztok!
Ez az én kis kívánságlistám, ami valószínűleg egyhamar nem teljesül, de azért leírom nektek :D

1. makeup revolution iconic 2 paletta
Mindig is szerettem volna, de valahogy sosem jutottam el addig, hogy meg is vegyem, de majd névnapomra beszerzem a következő termékkel együtt :P









2.Makeup Revolution Ultra Blush pirosító paletta - Sugar and Spice
Óóó igen! Már nagyon régóta vágyok erre, mert most perpillanat egyetlen pirosítóm sincs, így pedig kapnék egyből 8-at :) *_*







3.Sigma Diffused Crease Brush E38 - füstösítő ecset
Hát igen. Gondolom mindenkinek van egy olyan álma, ami sosem fog teljesülni. Nekem ez az. Mindig is szerettem volna egy Sigma vagy Egy Real Techniques ecsetet, de ez vaószínűleg sosem fog bekövetkezni.
Pont erről nincs képem, de valami ilyesmi :D

4.Barry M rúzsceruza - Candyfloss
Nem tudom miért, de amikor ezt megláttam elvarázsolt. Mindenképp be fogom szerezni! :) Természetesen erről sincsen képem, de a színe ettől kicsit sötétebb :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése