2014. július 5., szombat

HAUL| F&F, HIMALAYA, GARNIER

Sziasztok!
Tegnap voltam vásárolni, és beszereztem pár dolgot, amiket most meg is mutatok nektek! :)

1. F&F Fehér-kék mintás táska- 3000 ft.
Szerelem volt első látásra. Ahogy megláttam, egyből behajítottam a kocsiba, és nagyon boldog voltam. Elől van egy kis cipzáros zsebe, a nagy részben vagy egy rekesz a telefonnak, meg még egy cipzáros zseb. a nagy bepakolós rész egy mágneses pattental zárul. A teteje át van fűzve egy bőr hatású "madzaggal".













2. Himalaya nourising skin cream aloe verával és földicseresznyével- 500 ft körül
(bocsi a béna képért, jobbat nem találtam :D )
A himalaya herbals-ról mindig is jókat hallottam, és amikor láttam, hogy csak 500 ft körül van az ára, megvettem, gondoltam semmit sem veszíthetek. És nem bántam meg :) Én ezt a krémet arckrémként használom, a textúrája könnyű, picit sűrű. Azonnal beszívódik, és egész nap puha az arcom. Imádom! :)



3. Garnier repare skin testápoló- 1000 ft körül

Még annyira véleményt nem tudok mondani, mert csak a kezemet kentem be vele, de amit abból leszűrtem:
- a textúrája könnyű,  nem nehezíti el a bőrt
- szinte azonnal beszívódik
- a bőr puha és selymes lesz tőle
Kedvenc <3










4. Garnier essentials arctonik szőlő kivonattal- 1000 ft
nem saját kép, a Google a barátod.
Én ezt a Garnier matt blusher arctisztítóval használom, és nekem nagyon bevált. A miteszereim eltűntek, de rendszeresen kell használni különben visszajönnek (micsoda meglepetés! :D)



Ennyi lett volna, remélem tetszett, és a következő posztban találkozunk!
Puszi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése