2014. március 9., vasárnap

Herbal Essences hajmaszk vélemény

Sziasztok! Még régebben kaptam egy herbal essences ajándékcsomagot, amiben egy sampon volt, és ez a hajmaszk.A sampont elhasználtam, de ettől a hajmaszktól kicsit féltem... de most kipróbáltam.
A csomagolása eléggé szép:
Ez egy + pont :)
Ez az Orchideás-kókusz kivonatos fajta. Az illata édeskés-kókuszos, az orchidea valahol elveszett benne :)
Krémes állaga van, és ez a krém kék színű, kicsit zöldes beütéses.
Úgy kell elvileg használni, hogy belemaszírozzuk a hajunkba a hajtövektől a hajvégekig, rajtahagyjuk 1 percig, majd lemossuk. Én egy kicsit tovább hagytam rajta, mert jobb eredményt szerettem volna.

eléggé negatívan álltam hozzá, mert nem agyon próbáltam meg ilyet, de kellemesen csalódtam. :)
Lemostam és megszárítottam a hajam (nem bírtam megvárni még magától megszárad). Óvatosan fésültem, de nem értem hozzá, hogy a meglepetés ereje érvényesüljön :D. 
A hajam nagyon-nagyon puha lett, és ezt a kellemes kókusz illatot is átvette. Most is érzem :D
Én csak ajánlani tudom ezt a terméket, mert nagyon hatásos. Azt írták a hatás érdekében használjam hetente 2-3 alkalommal..A hatás érdekében? már az első használatkor éreztem a változást, akkor milyen lesz ha sokáig használom? Egy biztos, egy ideig biztos nem hagyom abba a használatát!
Árat nem tudok mondani, mert ajándék volt, de annyira biztos nem lehet drága.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése