2014. március 9., vasárnap

Girl:it terméktesztelés #1 kompakt paletta

Sziasztok! Ma egy új sorozatot indítok el, amelyben a Girl:it-es sminkes illetve egyéb dolgokat fogjuk tesztelni. Elsőként az összecsukható kompakt szemhéjpúder- szájfény palettával fogunk foglalkozni.
Elsőre olyan, mint egy mini táska:
Aranyos, nekem tetszik :)
Ha kinyitjuk, ez a látvány tárul elénk:

A számokat csak én tettem rá, hogy a swatch-okat is meg tudjátok különböztetni
9 Szemhéjpúder található benne, amelyek ilyenek:
A színem nem azok a húú de erősek, de ez szerintem pont jó így. A színek úgy jönnek ki teljesen, ha felépíted. Ha csak egyszerűen felkened csak egy halvány réteg lesz fent, inkább fel kell építeni 2-3 réteget.
Én a legtöbbet a fehéret használtam, mert az tökéletes a belső szemzugba, hogy sulis napokon valamennyit "ébresszen" a tekintetemen :)
Oldalt el van rejtve 2 fakk, az egyikben 4 szájfényt, a másikban pedig egy pirosítót találunk:
A szájfényeknek igazából nincs színük, csak csillogást adnak.
A pirosítót megpróbáltam lefényképezni a kezemen, de nem igazán sikerült:
Elsőre elég erős színe van, ezért csak nagyon picit kell fölvinni, és azt is el kell dolgozni.
A szájfényekről nem csináltam mintát, mert csak sima átlátszóak.

Én eléggé meg vagyok elégedve ezzel a palettával, csak egy baj van: hamar fogy :D
Én mindenkinek ajánlom, aki a természetes, halványabb színeket kedveli
10-ből én egy 6-ost adok neki.
Jövő héten következik a spotlight paletta teszt, remélem tetszett ez a teszt, és hogy várjátok a következőt
Puszii :*









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése