2014. február 4., kedd

Oriflame teafás pattanás elleni stift

Sziasztok! A mai nap a mini haul után egy kis termékbamutató következik :) (NEM SZPONZORÁLT)

Ez a stift így néz ki:
Eléggé drága, 1600 forint, de most volt egy akció, és egyből lecsaptam rá ;). Az egyik fele maga ez a teafás zöld cucc, a másik pedig korrektor, ami nagyon jól fed, szóval duplán jó :)
Én este szoktam feltenni, hogy senkit ne ijesszek meg a látvánnyal :D
Használata:
Igazából egyszerű mint az 1x1 (mert az 8), csak egy kicsit vigyél fel a pattanás tetejére, és 1-2 nap alatt elkezdi a pattanást eltüntetni. Nekem (mivel most nincs pattanásom) eddig nem bizonyított, de régebben volt egy ilyesmi az is szerintem oriflame volt, és az nagyon jó volt, és anyának segített, bár szerintem ez bőrtípusfüggő
Az illata kellemes, és szerintem megéri az árát. :)


Ennyit tudok róla egyenlőre mondani, ha tetszett akkor oszd meg, kommentelj, és ha lesz rá igény még csinálok ilyesmiket! :)
XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése