2014. február 4., kedd

Mini Haul :)

Sziasztok! Ma vettem pár dolgot (Konkrétan 3-at), és azokat fogom bemutatni :)

1. Terepszínű nadrág
Eléggé lenge, úgyhogy bőven elfér alá egy harisnya, de egyébként nagyon kényelmes, és az oldalán vannak kövek is, és a dereka gumis
TIPP: Ha ilyesmi kövekkel díszített nadrágot mosol, fordítsd ki, és tovább rajta lesznek a gyöngyök :) Azt nem mondom hogy örökké, mert Made In China, de azért tovább tart :) 2700 ft volt


2. Farmer szerű nadrág
Ilyen nadrágom már van, de a két lába között kilyukadt.(Naaa nem azért te kis huncut már mire gondoltál ?! :D)
Elég vastag, és nagyon kényelmes, szintén gumis derekú. Hát igen, én szeretem a gumis derekú nadrágot, mert a 'hab' testemre igazából csak ez jó.. :)
Elől van két műzsebe, ami igazából csak egy sor rávarrva, de a fenekén van 2 igazi zseb. 2400 ft volt.




3. Kicsi fültágító
Ahw*-*..
Már régóta szerettem volna ilyet, de mindig csak ilyen nagyot láttam, és hát először inkább egy kicsi kéne. (bár nem akarom tovább tágítani)
Nagyon szép kék színe van, és kb. 1 óráig még sajgatott mikor betettem, de mostmár (2 óra múlva) már fordítottam rajta egyet. Kicsit fáj, de az eredményért megéri :) 300 ft volt :)







Ennyi lett volna, remélem tetszik, és nemsokára jön egy oriflame haul is. :)
XOXO




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése