2013. április 28., vasárnap

DIY Karkötő


Ezt a karkötőt Anna blogján találtam , és gondoltam megosztom veletek!
 Nagyon ötletes, aranyos karkötő (vagy nyaklánc).




Ami kell hozzá:


  • Drót 
  • Csipesz
  • Fonal


  1. A drótból tetszőleges méretet vágjatok le, ne nagyon hosszút
  2. , mert ami megmarad azt levágjuk, nem megy kárba, de fölöslegessé válik.
  3. Egy nekem nagyon tetsző mintát választottam, pontosabban feliratot, love
  4. , és ezt fogom a drótból meghajlítani.
  5. A felirat két végére teszek két kis hurkot.
  6. 4x20cm fonalat levágok, és egymásra hajtom őket.
  7. Átdugom a fonalat a meghajlított karikán, azzal a felével ahol nincs elvágva a fonal
  8. , ahol a hurok van.
  9. A fonal másik végét átdugom a fonalból kialakított hurkon.
  10. A karkötőt én állíthatóra csinálom, de ez persze választható
  11. . Ha szeretnétek, akkor csak egy sima csomót tegyetek rá és készen is vagytok.
  12.  Én a vastag fonal két szárát egymás mellé tettem, és alá egy vékony fonalat helyeztem.
  13. A fonal egyik szárát átettem a túl oldalra, és rátettem a másik fonalra.
  14. A másik fonalat, amire rátettük az előzőt, azt átdugom a vastag fonalaim alatt. 
    Ezt megcsinálhatjátok többször is.
  15.  Ezután csomót kötök a vékony és a vastag fonalaim végére is.
  16.  Ez azért kell, hogy ne jöjjön szét a karkötő mikor állítod a méretét.





KÉSZ!

Remélem, hogy tetszett nektek ez az ötlet, nekem mindenképpen,
 és fogom is hordani tavasszal ezt a karkötőt!:)
Anna videója:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése