2014. május 24., szombat

KASSA ÉS BUDAPEST HAUL



BUDAPEST:
Claire's ecsetkészélet - 6 db ecsettel

1890 ft-ba került. A púderecsetet próbáltam már, az eléggé jól működött, öt többiről még nem tudok véleményt mondani :)
















KASSA:

Essence- Get BIG! lashes volume boost mascara

Minden Beauty guru ódákat zengett róla, hát gondoltam egye fene, kipróbálom. És tényleg nem hiába dícsérte ennyire mindenki, mert tényleg nagyon jó. Kicsit sok festéket vesz fel, ezért én le szoktam a szája oldalán húzni, de egyébként szép hosszú, különálló szempillákat csinál. Szuper!
Az ára 2, 49 













Essence match 2 cover cream concealer - 10 Natural Beige


2 szín található benne, egy sötétebb és egy világosabb, ezért minden bőrszínhez alkalmas. Szem alatti karikákra nem igazán jó, de bőrhibákra tökéletes :)
Ára : 2, 69 


Shock chewing gum




Gondolom sokatoknak ismerős ez a kis szivatás. Én mindig csak neten láttam, hogy "Like ha ismered", de nem tudtam mi az. Kassán a sétáló utcán egy bazárosnál megláttam, és egyből megvettem. A fél szomszédságot már megszivattam vele, és folytatom is :D
Ára : 2 









New Yorker Füles gyűrű




Már nagyon-nagyon régóta akartam egy ilyet, és amint megláttam (Hasonlóan a "rágóval") azonnal megvettem. Az egyiket odaadtam a barátnőmnek, övé a kutyafül, enyém a macifül/ mickey egér fül :)
Ára : 4. 95 


+1
Ma vettem egy cipőt a Deichmann-ban, és gondoltam ezt is beleteszem :)















Ennyit vettem a két kiruccanás alatt, így is elköltöttem RENGETEG pénzt, de nem baj :D
Ha Kassán jártok, mindenképp menjetek be az Aupakban lévő "Papa Chicken" nevű étterembe. Isteni finom burgereket csinálnak, és néhány eladó tud magyarul is :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése